duminică, 22 martie 2009

Pearls


Perle ale profesorilor

1. Cine se simte prost sa vina langa mine !

2. Am sa te frec data viitoare de n-ai sa stii cum te cheama nici cu buletinul in mana.

3. Daca v-ati timpit, notati pe ceva, ca asa fac si eu !

4. Voi sunteti 29 de cretini, eu sunt unul singur !

5. Te-ascult acuma, idiotule, sa vad ce nu stii.

6. Tatal era avocat, mama era moldoveanca...

7. M-am uitat de cateva ori spre voi, dar nu s-aude.

8. Eu ma chinui sa-o fac cu mana la tabla, si nimeni nu vrea sa se uite !

9. Ia iesi la tabla si hai s-o facem !

10. Eu nu pot sa-mi tin orele pentru ca la voi e pauza in timpul orei mele.

11. Ba, si daca sunteti imbecili si n-aveti tinere de minte, luati-va dracu' un carnetel si notati in el. Uite: eu am vreo doua...
1
2. Pâna sa fie împuscat marele împuscat...
13. La ora de algebra: "Hai Bogdane, rezolva parantezele alea odata, ca se suna!"
14. E lesne de sesizat si întelege toata lumea.
15. Sterge tabla si las-o uda!
16. V-am jignit eu vreodata, tâmpitilor!
17. Vorbiti, mai, pe rânduri!
18. La ora de geografie: "Lacul Rosu nu se numeste Rosu pentru ca e rosu, ci pentru ca asa i se spune".
1
9. Am sa te frec data viitoare de n-ai sa stii cum te cheama nici cu buletinul în mâna.
2
0. Ti-ai dat cu zâmbinol pe fata, ai luat da la tata Iliescu?
2
1. P'asta o facem orala.
22. Toti dati la ISE. O sa fie juma' de Românie economisti... Da' ce bani o sa numere nu stiu...?!!?
23. Bai, tipati aicea ca în jungla! Trebuie sa tragem o frontiera sa va separam. Zona tropicala de o parte, clasa XI G de cealata parte.
2
4. Folosesti hârtia de filtru de parca te-ai sterge undeva...
2
5. Când vin, sa gasesc absentii pe catedra.
26. Profesoara de chimie a spus unui coleg de clasa cand acesta a fost chemat la raspuns: " Nu mai clipi cu ochii ca broasca in piftie! Raspunde odata la intrebare."
2
7. Dau cu mine dupa tine, de nu se vede om cu persoana
2
8. Ce te uiti la mine asa.....tridimensional?
29. Hai ca va nauceam cu lucrarea asta.
3
0. Ivascu,Murgoci: Ce prostii iesi cand zici la tabla.
3
1. Ivascu,Murgoci:-Ce mai rezulta din reactie? -Nisip,apa sau prostie?
3
2. Pacu,Murgoci: Absenti astazi?Cine este?
33. Mecla, Colegiul S.H., Ploiesti, profa de istorie: "Haidetzi mai repede ca avem multe lucruri de lucrat !!!"

3
4. Suntetzi nishte paduchenii cu capul cat o nuca ....aaa .... shi mintea...... SCRIETZi nu va mai holbatzi la mine lepre infecte ....
3
5. Doamna profesoara de chimie Tapu Ana lic2 tgv: Ma maine facem sedinta cu parintii...lasa ca le zic eu ca, chiuliti in stil barbar!
3
6. profa de engleza Eu kred ca te-a scapat maica-ta-n cap cand ai fost mic , deaia esti asa de prost acum!
3
7. Nu am dat eu 7 daramite...6! ?!?
3
8. Asta nu-i ora de matematica! parca-i ora de algebra!
39
. Pe asta vreau sa mi-o puneti intre paranteze(reactia)
40. la ora de matematica cand unul dintre colegi a indraznit sa-i raspunda profesorului: Tu un bou de 18 ani te pui cu unul ca mine? recomandata de Ciprian Victor D.
42. mai oameni buni, de acord, profesorii scot perle, dar macar scrieti-le corect gramatical, ce naiba.... voi nu va vedeti pe voi cat de inculti sunteti? si mai avet pretentii de la altii... in primul rand cel care face o observatie trebuie sa fie el insusi fara greseala, pentru a cere acelasi lucru de la altul. si inca ceva: sunt studenta, nu profesoara, asa ca acesta nu constituie un protest al profesorilor. sa fie clar!
43. Eu nu vad acuma de ce sa stau cu cracii-n sus daca eu mi-am terminat treaba!
44
. Va rog sa faceti ceva cu gura inchisa.. acolo in banca!
45
. Nivelul nostru e ca al celor din Africa, da' pa' craca!
46
. Nu stiu ce-a fost la gura mea, nu-mi dau seama.
47
. mai faceti liniste maaaaai ca va dau lucrare, sincer. dragilor zau nu va pun note pe ochi frumosi, sincer maiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
48
. Va credeti destepti?Eu v-am pus notele alea mari
49
. va dau un doius de nu va vedeti profa de latinus
50
. intre ce ani a murit Eminescu? (profa d romana)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu